FAQ - Fitnessapparatuur.nl

Op onze productpagina kun je filteren op apparaten “geschikt voor thuis”. Deze zijn iets minder zwaar en compacter van formaat.

Daar kunnen we je natuurlijk uitstekend bij helpen! Laat ons weten wat je nodig hebt en waarvoor via info@fitnessapparatuur.nl en we helpen je verder!

Op onze productpagina hebben wij een filter gemaakt betreffende gebruiksgewicht. Selecteer de filter voor jouw gewicht en aan de hand daarvan kun je een selectie maken.

Je kan altijd langskomen op de Ambachtsweg 20A in Huizen. We zijn gedurende kantoortijden geopend en in het weekend op afspraak. Neem contact met ons op via info@fitnessapparatuur.nl of 085-0013290. We zullen dan een afspraak met je inplannen voor het bekijken van de apparatuur.

​De meeste toestellen zijn ingezet als demo model, showroom model of gebruikt door een vorige eigenaar. Onze specialisten hebben hem van binnen en buiten intensief nagekeken. Daar waar nodig zijn onderdelen vervangen, zodat het toestel zowel motorisch als aandrijftechnisch als ‘nieuw’ functioneert. Ten slotte is deze uitvoerig getest zodat we er zeker van zijn dat hij technisch 100% in orde is!​

 

Op de website hebben wij de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Klarna, ING Home’Pay, Paypal.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging via de e-mail. Zodra we jouw apparaat klaar hebben staan, stuurt een van onze collega’s je een bezorgdag via de mail toe. Een dag van tevoren ontvang je van ons een tijdvak.

Je kunt jouw bestelling tot 2 dagen voor de afleverdatum annuleren. Hier worden administratiekosten van 25 euro voor in rekening gebracht. Binnen 2 dagen voor afleverdatum worden de bezorgkosten doorberekend. Binnen 1 dag kan er niet meer geannuleerd worden.

Het restantbedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening. Let op, voor bestellingen gedaan via Paypal houden wij gemaakte transactiekosten in.

Staat het apparaat waar jij naar opzoek bent er niet bij? Wellicht hebben we wel iets passends voor jouw situatie, bel ons even op 085-0013290 of stuur ons een mail info@fitnessapparatuur.nl

De voorraad van het product vind je op de productpagina. Sommige producten zijn “Beschikbaar via nabestelling”. Dit betekent dat we je op de wachtlijst zetten en je een bericht van ons ontvangt wanneer we het apparaat weer aan je kunnen uitleveren.

Je kunt gebruik maken van onze reserveringslijst. Hierdoor krijg je automatisch een bericht als het apparaat weer op voorraad is.

Als je vandaag bestelt, dan wordt de bestelling over het algemeen binnen 5 werkdagen bij je bezorgd. Mocht de levertijd van een apparaat afwijken, dan is dit aangegeven op de productpagina of nemen we contact met je op. Wanneer je in het weekend bestelt, dan wordt de bestelling pas op maandag verwerkt. Zodra we jouw apparaat klaar hebben staan, stuurt een van onze collega’s je een bezorgdag via de mail toe. Een dag van tevoren ontvang je van ons een tijdvak.

De bezorg- en installatiekosten worden bij de check-out vermeld.

Mocht je een schade aan het apparaat constateren bij aflevering laat het ons altijd even weten. Op die manier vermijden we discussies over wanneer de schade is ontstaan.

Wij verkopen fitnessapparatuur van gym kwaliteit. Dit betekent dat we met de bekendere merken zoals Technogym, LifeFitness, StarTrac, Ergo-Fit en Lifemaxx werken. Daarnaast voeren wij ons eigen merk Evolve (zeer goede kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs).

Heb je een vraag over jouw apparaat? Wij hebben van bijna al onze apparaten een handleiding online staan. Mocht je er toch niet uitkomen, dan helpt onze klantenservice je graag verder!

Vragen? Neem contact met ons op!

  • Scherpste prijzen en altijd op voorraad leverbaar!
  • Thuis geïnstalleerd én geplaatst!
  • Alleen de beste fitnessapparatuur!
Reserveringslijst Wij informeren u wanneer het product weer op voorraad is. Laat hieronder uw e-mailadres achter.