FAQ - Fitnessapparatuur.nl

Op onze productpagina kun je filteren op apparaten “geschikt voor thuis”. Deze zijn iets minder zwaar en compacter van formaat.

Daar kunnen we je natuurlijk uitstekend bij helpen! Laat ons weten wat je nodig hebt en waarvoor via info@fitnessapparatuur.nl en we helpen je verder!

Op onze productpagina hebben wij een filter gemaakt betreffende gebruiksgewicht. Selecteer de filter voor jouw gewicht en aan de hand daarvan kun je een selectie maken.

Het overgrote deel van onze fitnessapparaten staan opgeslagen in Huizen en Zoeterwoude. Mocht je een van de fitnessapparaten willen komen bezichtigen, neem dan contact met ons op via info@fitnessapparatuur.nl of 085-0013290. We zullen dan een afspraak met je inplannen voor het bekijken van de apparatuur.

​De meeste toestellen zijn ingezet als demo model, showroom model of gebruikt door een vorige eigenaar. Onze specialisten hebben hem van binnen en buiten intensief nagekeken. Daar waar nodig zijn onderdelen vervangen, zodat het toestel zowel motorisch als aandrijftechnisch als ‘nieuw’ functioneert. Ten slotte is deze uitvoerig getest zodat we er zeker van zijn dat hij technisch 100% in orde is!​

 

Houd er rekening mee: al onze prijzen op de website zijn inclusief BTW. In de prijs die je ziet staan worden dus ook de BTW, de borg, de bezorg, ophaal en installatie kosten verrekend.

Op de website hebben wij de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, ING Home’Pay, Paypal of In3.

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl. Let op In3 werkt alleen voor particulieren. Vraag naar de voorwaarden voor zakelijk huren.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging via de e-mail. Zodra we jouw apparaat klaar hebben staan, stuurt een van onze collega’s je een bezorgdag via de mail toe. Een dag van tevoren ontvang je van ons een tijdvak.

Je kunt jouw bestelling tot 2 dagen voor de afleverdatum annuleren. Hier worden administratiekosten van 25 euro voor in rekening gebracht. Binnen 2 dagen voor afleverdatum worden de bezorgkosten doorberekend. Binnen 1 dag kan er niet meer geannuleerd worden.

Het restantbedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening. Let op, voor bestellingen gedaan via Paypal houden wij gemaakte transactiekosten in.

Staat het apparaat waar jij naar opzoek bent er niet bij? Wellicht hebben we wel iets passends voor jouw situatie, bel ons even op 085-0013290 of stuur ons een mail info@fitnessapparatuur.nl

De voorraad van het product vind je op de productpagina. Sommige producten zijn “Beschikbaar via nabestelling”. Dit betekent dat we je op de wachtlijst zetten en je een bericht van ons ontvangt wanneer we het apparaat weer aan je kunnen uitleveren.

Je kunt gebruik maken van onze reserveringslijst. Hierdoor krijg je automatisch een bericht als het apparaat weer op voorraad is.

Als je vandaag bestelt, dan wordt de bestelling over het algemeen binnen 5 werkdagen bij je bezorgd. Mocht de levertijd van een apparaat afwijken, dan is dit aangegeven op de productpagina of nemen we contact met je op. Wanneer je in het weekend bestelt, dan wordt de bestelling pas op maandag verwerkt. Zodra we jouw apparaat klaar hebben staan, stuurt een van onze collega’s je een bezorgdag via de mail toe. Een dag van tevoren ontvang je van ons een tijdvak.

De bezorg- en installatiekosten binnen Nederland zijn 49 euro exclusief BTW. Binnen België zijn deze 79 euro. Hiervoor wordt het fitnessapparaat op de door jou gewenste plek geleverd, geïnstalleerd, op maat ingesteld én krijg je uitleg over het apparaat.

Nee, we gaan graag een stapje verder. Onze bezorgers helpen je graag met het naar boven tillen van de fitnessapparatuur. Het is wel aan jou om te checken of het apparaat past. De afmetingen van het product vind je op de productpagina. Komen we op locatie en blijkt het product niet door de deur of trapgat te passen. Dan brengen we alsnog de bezorgkosten van 49 (of 79 in België) in rekening. Eventuele schade tijdens aflevering komen voor rekening van de huurder.

Mocht je een schade aan het apparaat constateren bij aflevering laat het ons altijd even weten. Op die manier vermijden we discussies over wanneer de schade is ontstaan.

Onze expertise ligt op het gebied van cardio-apparatuur maar sinds kort verkopen wij ook krachtapparatuur. Daarnaast verkopen wij op cardio gebied loopbanden, hometrainers, ligfietsen, crosstrainers, steppers en spinningfietsen.

Heb je een vraag over jouw apparaat? Wij hebben van bijna al onze apparaten een handleiding online staan. Mocht je er toch niet uitkomen, dan helpt onze klantenservice je graag verder!

Vragen? Neem contact met ons op!

  • Scherpste prijzen en altijd op voorraad leverbaar!
  • Thuis geïnstalleerd én geplaatst!
  • Alleen de beste fitnessapparatuur!
Reserveringslijst Wij informeren u wanneer het product weer op voorraad is. Laat hieronder uw e-mailadres achter.

No fields found, please go to settings & save/reset fields